onsdag 30. mai 2007

Skriv din historie

En hovedoverskrift for turen blir: History Makers. Fant en sang som går rett inn i dette temaet. Du må gjerne høre IMPULS 06 synge den. Teksten går slik:

Lær meg å telle dagene jeg har
At hver begynnelse en slutt vil ta
La disse år og dager som jeg lever
Bli mer enn egne tilfredsstillelser
Fullfør det du skapte meg til å bli

Jeg lever ikke lenger for meg selv
Men for deg Jesus, du er min venn og Herre
Så la din vilje skje, ditt rike komme
På hvert ett sted du fører meg i livet
Fullfør det du skapte meg til å bli

SKRIV DIN HISTORIE MED MITT LIV, MED MITT LIV
SKRIV DIN HISTORIE MED MITT LIV, MED MITT LIV

Gud, jeg vet det koster
Å leve helt og fullt for deg
Men ta mitt liv, ta alt jeg er
Og la din vilje skje med meg

SKRIV DIN HISTORIE MED MITT LIV, MED MITT LIV
SKRIV DIN HISTORIE MED MITT LIV, MED MITT LIV

Flott sang.

Ingen kommentarer: